tisdag 22 juni 2010

Lill-Semester





Riktigt så såg jag inte ut under förra veckan men
det var iaf "keps på" som gällde....


Det var dock faktiskt lite som i sången för att
hinna med att se hela Gotland på 3 dagar!
Men kul hade vi och fint var det och vi hann
med i princip hela ön sen får vi nog åka dit
nån gång till för o verkligen hinna se allt också.


Svågern (min namne) berätta om hur han med
fru cyklat runt ön och då verkligen hunnti upptäcka allt.


Och det är väl just det som ofta är kruxet, att man ska hinna så mycket på så kort tid
dessutom på så många olika platser som möjligt!
Månne därför vi har en tv som man kan dela upp bilden i nio olika kanaler på därhemma?

Fick ju t.ex skicka svärmor att besiktiga sommarbilen idag o ska imorgon tvätta bil på väg till
jobb efter lämnat Karin hos sin syster inför hennes körsång... ska sen fixa trädäck och
anmärkningar på volvon innan nästa helg och så ska jag jobba lite med ju såklart.....

Tur man e pappaledig nästa vår!!

1 kommentar:

  1. Hm, var det något jag inte var medan jag hade pappaledigt så var det "ledigt"... *pust*

    SvaraRadera