tisdag 27 april 2010

Fynd


Många bloggar jag läser, där har bloggaren letat o rotat i gömmorna och hittar finfina saker/artiklar/bilder... vilket e jättekul o läsa om!


Nu har ju inte en annan så mycket intressant i gömmorna

(Om man då inte e 480-nörd vill säga). Fast frågar ni K så har jag en del i gömmorna iaf!
Men inte så intressanta saker utan mer som faller under kategorin "bra att ha..."


Jag nyttjar nätet för det mesta letande såååå tänkte dela med mig av lite fynd idag =)
Håll till godo!

Trevliga kläder har jag hittat på: http://www.daddyos.com/

Huset vårt hitta vi på: http://www.hemnet.se/

Humor hittar jag på: youtube



Nu drar ju sommaren (väl) snart igång också och med den bilträffar med tillhörande marknader
samt andra kul loppisar, det var läänge sen man gick på en sådan förresten, så nåt ska jag väl
kunna hitta i fyndväg i sommar också! Sprang på en "läderlapp" stol härom veckan men K nappa inte på ett köp just då..


Lycka till med letandet i sommar!

3 kommentarer:

  1. Tänkte väl är kläder kul? men dina kläder är trevliga, får mig tänka på Charlie i 21/2 Men mitt favoritprogram.

    SvaraRadera
  2. Jodå dessa e skojiga!

    Sen finns det ju (annat) för damerna man kan hjälpa till o välja ut (om inte annat) också ;)

    2 1/2 men är härlig humor, K fastna häromkvällen framför den nya "Modern family" också

    SvaraRadera
  3. Vad händer nu om Charlie Sheen hoppar av serien? Blir det "1½ män"? Eller räddas de av att Jake växer upp och de kan fortsätta som "2 män"?

    Spänningen stiger...

    ;-)

    SvaraRadera