onsdag 7 april 2010

Mäster C

Första vackra dan i maj!... nja det e ju april men ni fattar :)
(Dessutom sjunger han ju om grabben sin...menmen)
Farsa e jag ju iaf!


Har varit dagar i full fart på jobb nu när ombygget går in på sluttampen, tur det finns andra här som är iväg på roligheter och som hinner skriva!

Tackar för besiktningstipset! ;) och reportaget från ELMIA som ju även Anna lee skrev om!

På lördag är det dags för årsmöte för oss Volvo 480 tokar på Volvo museum så då får man ju iaf
se lite nyheter och fynd från gömmorna där med guidning! Ska bli trevligt.
Hoppas att K och Molly kommer på nåt att hitta på, de ville inte med o sitta o vänta bara...

Sedan har man ju fått lite mekhjälp o svets så bilen börjar bli körbar igen! Tack C med kollega!
Jag ska fixa nya "stänkskydd" imorgon och kolla upp hjälp med kabeldragning till bakluckan på ett par håll också. Tror farsan ska få fråga deras elektriker också.....
MEN bor du i Ramlösa trakten o gillar att greja med el så är du varmt välkommen! ;)
Sen så ska parkeringen hos svärföräldrarna bokas upp över sommaren åt pärlan!

Nån liten runda ska man ju hinna med iaf blöjbyte, dop o annat till trots väl? ;)

1 kommentar:

  1. själv får väll även jag starta svetsen värkar löng i helvete att hitta en vänster framskärm så jag får svetsa den i nederkant. tur att jag tog alla lisenser på svets för två år sen.

    SvaraRadera