onsdag 27 januari 2010

480 jobb....


Det tar på tidtillgången att vara bilentusiast....
Har suttit några timmar nu med klubbens hemsida.

Inget syns dock om ni kollar in densamma då jag hållit på
med utbildningsmaterial inför sammankomst i helgen
för styrelsen.

Även morgondagen kommer gå åt till detta till viss del liksom helgen i sin helhet.
Även om jag då med ska laga vår sommarbil! Tur jag har K som låter mig hållas! Puss på dig!

Lite jag kommer ihåg ska jag ju ändå fixa fram åt er och då återgå till turordningen
efter gårdagens utsvävningar. :-)

Jag kommer ihåg...
49. Jag kommer ihåg att jag fick en Walkman tidigt, den var ganska stor och blå.
50. jag kommer ihåg att den första cd-skiva jag köpte, ”Mambofeber” med Wilmer X.
51. Jag kommer ihåg att Jens syster bandade massor av TRAX och att Jens handlade på
Ginza ur katalog.

2 kommentarer:

  1. Åh, Ginza-katalogen.... *nostalgi*

    Jag har faktiskt sparat ett par av dem från tidigt 90-tal. Några skivor har ju hunnit bli rariteter sedan dess.

    SvaraRadera
  2. Då minns du kanske också de där udda
    bildskivorna man kunde köpa med intervjuer/musik
    som många sen gjorde klockor av.
    Jens hade en med Europe om jag inte minns fel.
    Själv hade jag en SAAB navkapsel med gamla V4 loggan på kl.4 och gamla loggan i pendeln istället. E man biltok så... =)

    SvaraRadera