onsdag 13 januari 2010

Stationär rörlighet



Man blir ju så trött av att stå upp hela dagarna.
Så funderar på att nappa på Gastons idé för att
ta mig runt i utställningen!

Tycker denne filur har en dunderskön inställning
till livet och mycket annat...manana, manana ungefär!

Ikväll blir det en tur till Väla med K,
vi ska köpa present till hennes kollega.

K kämpar på tappert på jobb o hemma trots att
hon ju inte är jättesmidig längre, som tur är så är
det ordning på det mesta nu och inte så mycket
kvar att ordna med. Blev inhandlat lite småsaker igår till säng och bil på Väla men en tur till fick det bli idag.

På jobb är det datakurs som gäller, lagom lätt när utbildningsmaterialet online inte precis
överrensstämmer med utrustningen man placerat sig framför....
Men skönt att få lite koll på det nya nu även om inte vista ingick i utbildningen (och lika bra
är visst det verkar det som enligt ryktena).
Imorgon blir det del två på datakursen.... tabeller i word för nu är det dags att stämpla ut!

Jag kommer ihåg...
10. Jag kommer ihåg serietidningarna "Knasen" och Agent X9 som vi fick av min farbror.
11. Jag kommer ihåg TV_programmet Disneydags som Lasse Åberg hade
och att han sist varje gång visade svartvita avsnitt av Zorro som jag tyckte var jättespännande!
12. Jag kommer ihåg TV-serien "Solstollar" och farbrorn som åkte en rund båt
över sundet och köpte Wienerbröd med chokolaaede.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar