söndag 24 januari 2010

Happy


Söndag och snart en ny vecka....
Barnaby på tv och städning, biltvätt, yoga,
tvätt och kvällsmat avklarat! Inte illa va?
Tur man då haft en skön helg trots jobb
och kalla dagar!
Yoga.. jo det är K som börjat på en ny termin,
skulle väl va en syn och se mig på yoga?!

Näe jag håller mig till lite bilskruvande och
tvättmaskinen på söndagar.
Tvätta e himla bra för det e ju lika bra att ta
det lugnt mellan maskinerna!

De blir ju klara så fort att man liksom inte hinner komma igång med något annat projekt
mellan dem. Annat än en kall öl, en tidning eller en bra blogg eller varför inte sportradion!
Hörde en rolig en idag..:
"I saw a woman wearing a sweat shirt with "Guess" on it. So I said "Implants?" She hit me."
Men nu ska jag knyta mig och ladda inför morgondagen med lite jazz på danska radion.
Jag kommer ihåg...
43. Jag kommer ihåg tiokronorssedlarna.
44. Jag kommer ihåg femkronors sedlarna med en figur med stort skägg på.
45. Jag kommer ihåg rören man samlade in tioöringar i med blåa konstiga lock

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar