torsdag 21 januari 2010

Stupid is who stupid does..... Sir!



Sådärja... då var man på plats på kontoret igen,
sista delen av föräldrakursen avklarad och,
håll i er nu, jag fick en tid idag på vårdcentralen!
så nu ska det bara hämtas smörjor o så ska man
bara bli frisk också...

Nåväl min kollega H förbaramade sig och tog ett
ryck med korrekturläsningen men det börjar
höras en del *Stööön*, *ahmen!*, *vanu?*
så antar han snart kastar in handduken!

Några som kastat in mer än handduken var de
turister som man kunde läsa om i ekstrabladet


Då snackar vi om vilsna turister, De har nog inte en chans i helsike att hitta till restaurangen vid slutet av universum! Möjligen skulle de kunna lära sig att flyga för då krävs det ju bara att snubbla och liksom mitt i fallet glömma att man just föll och liksom bara förbli svävande!

Nu ska jag flyga ut i kassan och försöka ta mig genom de sista 4 timmarna. Ett besök av STIG
hade ju piggat upp, tills dess får jag läsa nån krönika av Clarkson!

Jag kommer ihåg...

28. Jag kommer ihåg att Sara som flyttade från byn när vi slutade 6:an. Hon var blond,
kortklippt, söt och kompis med Linda som var tuffa tjejen i klassen.
Jag var på fest hos Sara en gång och blev jätterädd när det låg utspillt bläck på deras piano
men det var butteriksfusk!
29. Jag kommer ihåg att Mikaels pappa hade en affär som ette Brago,
där sålde de braskaminer och godis. Vi tyckte det var en lite konstig blandning.
30. Jag kommer ihåg en jul hos gamlafarmor när jag fick mitt första tekniklego, en truck,
ett hockeyspel med spelare som kunde åka in bakom målet och en genomskinlig Swatchklocka
av min moster och hennes danske kille, han hette Mårten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar