torsdag 14 januari 2010

Transportledet...


Ikväll ska spjälsängen mot Ramlösa och imorgon
ska en annan binge från V till västkusten ihop
med en byrå för K´s eller lillens (vi tror det blir
så iaf) kläder.

Men först blir det kurs på MVC.... myckte kurser
blir det men den som man skullebehövt mest var
den kortaste och minst informativa av dem
allihop!
FK´s info/kurs om föräldraledigheten hänvisar
mycket till hemsidan och ett bildspel där
och hur man alldeles förträffligt ska kunna
beräkna, anmäla med mera på deras hemsida!!
Goddag yxskaft! Den hade vi ju sett och pga det
så ville vi få mer hjälp på en kurs.... menmen....

Känner mig som svammelsurium i hans sits med en ny dator... Inget kul alls!!
Däremot måst jag ge en eloge till Cramo här i Hbg som jag tycker mycket om, trevliga och enkla att ha att göra med och billiga dessutom. (iaf med det släp jag behöver hyra imorgon!)
Nu ska jag ladda batterierna lite. Men först "Jag kommer ihåg..." God kväll på er
13. Jag kommer ihåg att man samlade på och bytte suddgummi
med varandra i skolan på lågstadiet.
14. Jag kommer ihåg att en kille i klassen hade ett ben som var
kortare än det andra och fick opererat in en skena i/utanpå benet.
Han kallades Kitte men hette Christian.
15. Jag kommer ihåg att vi gick till den gamla mejeributiken
och handlade mjölk o ost när jag var liten.
Den låg nära Hedbergs stora möbelaffär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar